מתי להחליף מסנן מים ביתי?

מתי להחליף מסנן מים ביתי?

זמן קריאה: 2 דקות

פילטר מים מסלק זיהומי מי ברז כמו טעם כלור, ריח, אבץ, נחושת, קדמיום וכספית. ישנם מספר מסנני מים לסינון מים רכים כמו מסנני פחם פעיל, אוסמוזה הפוכה, מיינני מים אלקליין, מסנני UV ומסנני אינפרא אדום. מסנני מים כדים נפוצים ומשתמשים בפחם פעיל מגורען להסרת מזהמים. למרות שהם לא יקרים, הם דורשים החלפות תכופות עבור הפילטר והמחסנית.

החלפת מסנן המים תלויה בכמה גורמים. למסנני מים יש בדרך כלל מחזור חיים מוערך הנמדד בגלונים של מים. עם זאת, זו רק קו מנחה המבוסס על שימוש ממוצע במים. זה לא תמיד אינדיקטור טוב שכן השימוש במים משתנה למשק בית. ישנם מספר דברים שיכולים להשפיע על חיי המסנן שלך. שקול את הדברים הבאים:

  • המצב הכללי של המים שלך מבחינת מזהמים וכמה יש לסנן.
  • אם יש לכם מים קשים (אבנית), מה שגורם להצטברות האבנית ולסתום את הפילטר.
  • אם אתה משתמש ביותר מים מאשר משק הבית המשפחתי הממוצע.
  • כמה טוב טופלו או סוננו בעבר את המים שלך.

בסופו של דבר, כשמסנן פחמן פעיל נסתם (או מסיבה כלשהי כבר לא יכול למשוך חלקיקים ומזהמים) הוא הופך ליעיל וחסר תועלת. זה הזמן שהגיע הזמן להחליף אותו.

אם אתה מגלה ריח במים, או שהוא מקבל טעם לא נעים, סביר להניח שהגיע הזמן להחליף את מסנן המים שלך. יכולה להיות גם ירידה הדרגתית בלחץ המים, מה שמסמן את הצורך בלחץ חדש. תמיד תוכל להשתמש באינדיקציה החזותית (הממוקמת על פילטרים עם מיכלים שקופים) המאפשרת לך לדעת מתי המסנן מלוכלך וזקוק לשינוי. בדוק תמיד את הנחיות השימוש במים של היצרן כדי לוודא שלא חרגת מהם.

מדוע החלפת מסנן המים הוא חשוב?

החלפת מסנן המים שלך, לפי הצורך, מבטיחה שמערכת סינון המים שלך עובדת ביעילות. אתה תמיד צריך לשמור על מסנן גיבוי בהישג יד, לצורך החלפות נוחות. מסנני מים נמכרים לפי מותג ואת מספר החלק או הדגם ניתן למצוא בקלות דרך מדריך המערכת או אתר היצרן.

אם אתה רוצה שמסנן המים שלך ימשיך להסיר מזהמים, יהיה עליך להחליף אותו לעתים קרובות. אחרת, קצב הזרימה של המים המופקים ממערכת מסנני המים יאט, וכתוצאה מכך מערכת עובדת בצורה גרועה (או כזו שאינה עובדת כלל).

מדריכי קנייה

הקפדה על מי השתייה שלך בטוחים וטעמם נהדר יעשה דרך ארוכה. ישנם דגמים לקנקנים, ברזים, כיורים ומשטחים. עלויות מסנן המים משתנות באופן דרמטי ויכולות לקפוץ למחירים נוחים כמו 60 ש"ח  ולסכום גדול של 2500 שקל ומעלה לברי מים כדוגמת מותגים פופולריים אלקטרה בר ותמי 4. שמציעים מגוון אפשרויות סינון המטפלות במים בשיטות טכנולוגיות שונות.

מדריכי קנייה מדוחות צרכנים מהימנים יעזרו לך להבין איזה מסנן מים הכי מתאים לך. שקול בדיקות התקנה, נוחות וסינון מים לפני רכישת מסנן מים להשקעה לטווח הארוך. דיווחים אלה בוחנים את איכות המים, רמות מזהמים במים שלך, והשוואות סטנדרטיות של מי שתייה של EPA. מחלקת הבריאות המקומית או הממלכתית שלך עשויה גם לספק ערכות בדיקה בחינם כדי שתוכל להבין טוב יותר את המים בקהילה שלך.

שרות ואחריות לברי מים

במידה ואתם נדרשים לטכנאי בר מים או לתיקון תמי 4 שלכם צרו עימנו קשר לשרות אמין ומקצועי לרכישה של פילטר לתמי 4 לחצא כאן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לטכנאי ברי מים אמין : לחצו לחיוג 072-3360891 ☎️

דילוג לתוכן