טיפים למציאת עיסוי מעולה

טיפים למציאת עיסוי מעולה

זמן קריאה: 2 דקות

יש הרבה מאוד מטפלים בעיסוי, והחיפוש אחר אחד הטובים בהחלט לא פשוט, שכן יש הרבה בעלי מקצוע בתחום שפשוט לא יודעים לעשות עיסוי כמו שצריך. עיסוי הוא השקעה גדולה והכסף שאתה משלם עבורו באמת יכול להשתלם בטווח הרחוק אם אתה מוצא מטפל בעיסוי מיומן. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לצמצם את החיפוש אחר מטפל העונה על צרכיך.

  • מצא מעסה עצמאי או ספא המקדם את הכישרון האישי של הצוות שלהם . במקום להסתתר מאחורי שמו של ספא, אנשים אלה רוכבים הרבה על שמם, בניגוד למטפלים בספא הגדול. בדרך כלל משלמים למטפלי הספא מעט מועט ומצופה מהם לעבוד יום שלם של 8-10 שעות עם 5 דקות בין עיסויים, או אולי אפילו פחות. עם זאת, יש להם נטייה לא להכניס לזה עבודה טיפולית כדי להציל את ידיהם. (אתה יכול להאשים אותם?) כמו כן, הקהל שלהם נוטה להיות שונה, כך שההפגשים שלהם מכוונים יותר לעיסוי הרפיה. (שימו לב שזה לא דפיקה למטפלי ספא. עיסוי הוא עבודה קשה ואנחנו יכולים רק לתת כל כך הרבה ביום!)
  • השתמש בחיפש באינדקס עסקים לוקאל 360 כדי לגלות מה אנשים אחרים אומרים. קרא ביקורות, כדי לראות מי מקבל משוב חיובי. אל תחששו אם יש ביקורות טובות, ואז נתקל בכמה רעים. עיסוי הוא אמנות מרפאת, וכמו כל צורת אמנות, יש מידה מסוימת של סובייקטיביות הכרוכה בהנאה שלה.
  • שאל על הטכניקות שלהם. האזן למילות מפתח וביטויים המדהימים את דמיונך. באופן אישי, אני אוהב עיסוי שניתן לתאר אותו כקצב איטי ואינטואיטיבי, תוך שימוש בתערובת של טכניקות ומותאם אישית להתאמה טיפולית לגופי הייחודי.או לחילופין שאל באיזה טכניקות הם מתמחים ובחר אחת מההיצע לדוגמא, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שבדי, וכ"ו.
  • גלה כמה שנות ניסיון יש לו או היא, באופן כללי, למטפלים היישר מבית הספר יש ניסיון לצבור, אך הם גם רעננים באנטומיה והטכניקות שלהם, כמו גם מתלהבים מדרך הקריירה החדשה שלהם. יותר מ 50% ממטפלי העיסוי נשרפים לאחר 3 שנות תרגול בלבד. מטפלים בעלי ניסיון רב שנים מכירים את החומר שלהם וכיצד להשתמש בגופם כראוי כדי למנוע פציעות או להשתמש במצבים עדינים יותר כדי להפחית את הלחץ על גופם.
  • הסבירו להם אילו דברים אתם רוצים להשיג במהלך הפגישה, ובקשו מהם לשים את הגישה שלהם במונחים של הדיוט. אם הם מתמודדים עם דבריהם או לא נותנים לך את התשובות שאתה מחפש, תודה להם על זמנם והמשיכי הלאה. אתה רוצה מישהו שבטוח ביכולתו לקחת על עצמו דבר או שיכול לפחות להפנות אותך לכיוון הנכון. עם זאת, אין שום דבר באמירה שהם צריכים לעשות קצת מחקר. פרואקטיבית וכנה זה דבר טוב!
  • שאל את המטפל למי הם הולכים לקבל את העיסוי שלהם. אם הם לא מקבלים עיסויים, ברור שהם לא מאמינים שזה הכוח של מה שהם עושים, אז המשיכו לחפש. אם אינך חושב שאדם מתאים לו, אתה תמיד יכול לנסות את האדם עליו המליצו.
  • מצא בית ספר לעיסוי ושאל על התלמידים שלהם. בדרך כלל יש מרפאת עיסוי בעלות נמוכה בתקופות מסוימות של שנת הלימודים במהלכה תוכלו לנסות מטפלי עיסוי משחרר ומפנק שונים באותו מחיר שיכולתם להגיע לאחת. מי יודע, אולי תמצא מטפל מדהים!

לפרסום תכנים באתר צרו קשר

דילוג לתוכן