מהן הבעיות הנפוצות לאחר התקנת תריס הגלילה?

מהן הבעיות הנפוצות לאחר התקנת תריס הגלילה?

זמן קריאה: 2 דקות

בהתחשב בתריס היום, נדבר על בעיות נפוצות שאתה עלול להיתקל בהן לאחר התקנת התריס.

היעדרות חשמל

בעיקר אתה מתמודד עם בעיית תריס הגלילה הקשורה לחשמל. אם מותקנים לכם תריסי גלילה בבית העסק, אתם עלולים להיתקל בבעיה מכיוון שלאחר המשמרת כאשר העובדים ילכו הביתה ויכבו את האורות. אז איך תצליחו להפעיל את התריס? וודא שמקור הכוח המחובר לתריס הגלילה פועל. אם הוא כבוי אז עליו ולהגן על עצמך מפני בעיות תריס.

התחממות יתר

אם תריס הגלילה המותקן אצלכם עובד כל הזמן, אתם תיתקלו בבעיית התחממות יתר. ככל שהתריס יתחמם יתר על המידה ואתה תתמודד עם קושי בהפעלת התריס. עליכם לוודא אם המנוע פגום בצורה קלה או לצמיתות.

אם אתה נתקל בבעיה זמנית, הפסק את הפעלת התריס לזמן מה. זה ייתן למנוע זמן להירגע ולחזור לטמפרטורה הרגילה. לאחר זמן מה נסה להשתמש בתריס שלך אם הוא עדיין לא עובד בצורה חלקה אומר שהמנוע ניזוק לצמיתות ואתה צריך להתקשר למומחים.

לכלוך ואבנים הצטברו

אתה עלול להיתקל בבעיות בתריס גלילה בגלל אבנים ולכלוך שהצטברו על תריס הגלילה. הלכלוך והפסולת על המסילה יוצרים בעיות בפתיחה וסגירה של התריס ויוצרים גם רעש לא רצוי. זה משפיע גם על התנועות. זה קורה כשלא מנקים את תריס הגלילה באופן קבוע. עליכם לנקות את התריס בקלות כדי למנוע בעיות כאלה.

מבנה התריס

תריסים המותקנים בענפים עלולים לגרום לשקעים, שריטות עליהם הגורמים לתקלה. ונדליזם יכול להיות גם גורם נוסף לשקעים או שריטות. אם אתה נתקל בבעיות כאלה, אז אל תצטרך לדאוג. אתה יכול לפתור את הבעיה בעזרת פטיש באמצעות דפיקת שקעים. אבל אם לתריס יש שקעים גדולים יותר בגלל מטרת הפריצה, עדיף להתקשר לתיקון התריס כדי לפתור את הבעיה מכיוון שלא תוכלו לפתור אותה לבד.

שימון תריס

מה אם התריס שלך יהיה תקוע בין לבין, אז מה אתה עושה? אתה חווה בעיה כזו בגלל חוסר שימון. אם לא תעשה שימון ושמן מדי פעם, אתה עומד בפני בעיות תריס.

תיקון תריסים – stidesign.co.il

דילוג לתוכן