מה ההבדל? אחסון בענן לעומת גיבוי בענן

מה ההבדל? אחסון בענן לעומת גיבוי בענן

זמן קריאה: 2 דקות

איך זה עובד ?

חשיבה על הענן כמחשב של מישהו אחר עשויה לעזור לכם להבין את אופן פעולתו. עם זאת, תצטרך להתעמק קצת יותר בכדי להבין את ההבדלים בין מונחי ענן כמו אחסון בענן וגיבוי בענן .

במילים פשוטות, שירותי אחסון בענן אינם מספקים את אותו שקט נפשי שמציעים שירותי גיבוי בענן.

בוא ניכנס ליסודות האחסון בענן לעומת גיבוי בענן.

שירותי אחסון בענן כמו Dropbox ו- OneDrive טובים לאחסון קבצים, תמונות וסרטונים מהמחשב הנייד שלך למיקום מרכזי אחד – הענן. אתה יכול לגשת לקבצים שלך מכל מכשיר ולשתף קבצים בקלות עם חברים ובני משפחה; זה גם מאפשר סנכרון קל.

מה ההבדל? אחסון בענן לעומת גיבוי בענן

אבל אחסון בענן אינו אותו דבר כמו גיבוי.

אם הנתונים שלך חסרים – נניח שהמחשב שלך קורס או נגנב – ואם לא העברת או ביצעת סנכרון לקבצים המעודכנים שלך לאחסון הענן שלך, תאבד את הקבצים שלא הועלו ידנית. גם אם סנכרון הקבצים מופעל, אם קובץ במחשב נייד נמחק או נגוע בתוכנה זדונית, הנתונים נמחקים או נגועים משני הצדדים.

כאן נכנס גיבוי ענן

גיבוי בענן – המכונה גם גיבוי און ליין – מיועד במיוחד לייצור עותקים של הקבצים שלך ומבטיח גיבוי רציף ומציע דרך קלה לשחזר את הקבצים שלך.

שירותי הגיבוי מציעים גרסת קבצים , מה שאומר במקרה של אובדן נתונים – נניח, המחשב שלך נדבק בוירוס כופר – תוכל לשחזר גרסה נקייה של הקובץ שלך מנקודת זמן לפני שהמערכת שלך נדבקה.

אחסון בענן לעומת גיבוי בענן: הבדלי מפתח

  • אחסון בענן נועד להוסיף את שטח הכונן הקשיח שלך ומקל על הגישה לעריכה של קבצים ממכשירים שונים. גיבוי בענן מתוכנן באופן שתוכלו לשחזר קבצים במקרה של אובדן נתונים.
  • עם אחסון בענן עליך לבחור ידנית קבצים שברצונך לשמור בענן, בעוד ששירותי גיבוי בענן פועלים באופן אוטומטי לשמירה וסנכרון של קבצים המאוחסנים במחשב שלך.
  • ספקי גיבוי בענן רצינים ישמרו על אבטחת הנתונים שלך: הקבצים שלך בדרך מוצפנים הן בהעברה והן באחסון. אך עם מרבית שירותי אחסון הענן, קבצים יכולים להיות מוצפנים רק בצד השרת, מה שהופך את תהליך העברת הנתונים לבטוח פחות.

איי.פי מחשבים – מציעה פתרונות גיבוי בענן העונים על צרכיהם של אנשים ועסקים כאחד, טלפון להצעת מחיר 077-4000179.

לפרסום תכנים באתר צרו קשר

דילוג לתוכן