מה זה נסח חברה? ולמה זה חשוב

מה זה נסח חברה? ולמה זה חשוב

זמן קריאה: < 1 דקה

אז מה זה בעצם נסח חברה?

מה זה נסח חברה? ולמה זה חשוב, נסח חברה זהו מסמך אשר קיים על כל חברה בישראל שהיא חברה בע"מ. והוא כולל את המידע הנ"ל: שם חברה, מספר התאגיד, סוג החברה, סטטוס משפטי של החברה, האם חברה מפרת חוק, האם החברה היא מוגבלת, תאריך הרישום של החברה, שמות בעלי המניות, שמות הדירקטורים, כתובת החברה, מטרות החברה, הון המניות הרשום של החברה, כמות המניות שחולקה.

מה מקבלים בהזמנת דו”ח נסח חברה מורחב בתשלום

באמצעות הזמנת דו”ח נסח חברה מורחב בתשלום תקבלו בנוסף לפרטים בנסח חברה שפורטו מעלה, גם רשימת שעבודים (אם קיימים), בדיקת הגבלה חמורה בבנק ישראל, ובדיקה בהוצאה לפועל כחייב מוגבל באמצעים ובכך ניתן לקבל אינדקציה בשר יכולה להעיד על רמת סיכון של העסק שעימו אתם רוצים להתקשר, ולקבל החלטה מושכלת, כאשר מזמינים מרשם החברות נסח חברה

במידה והנתונים שקיבלתם לאחר הזמנת הדו”ח עדין לא מספקים אפשרי לפנות למשרד חקירות המתמחה בתחום המידע על חברות ולקבל מידע נוסף.

מתי כדאי להוציא נסח חברה?

כאשר יש חברה אשר רוצה להתחיל לעבוד איתנו, ולאור המצב היום במשק, בשביל למזער סיכונים מומלץ מאוד לרכוש נסח חברה לקבל התרשמות ראשונית ממצב החברה.

הנפקת נסח חברה מרשם החברות עדיף להזמין מאחת החברות המתמחות בתחום כמו https://webinfo.co.il.

איך מוציאים בפועל נסח חברה?

את נסח החברה אפשר להוציא בקלות על ידי פנייה לאחת החברות שהזכרנו בפיסקה הקודמת. לאחר הרכישה תקבלו במייל קובץ PDF אשר מכיל את הנתונים אודות החברה,  הנסח שתקבלו תמיד יהיה מעודכן עד ליום בו הוזמן הנסח ובכפוף למידע שמצוי במחשבי רשם החברות.

לפרסום תכנים באתר צרו קשר

דילוג לתוכן