קורס הלחמת ריסים זה מהמם

קורס הלחמת ריסים זה מהמם

זמן קריאה: 2 דקות

הלחמת ריסים זה מהמם אך היה לי בהתחלה חשש לבצע זאת

אין ספק שאני אוהבת איפור וטיפוח ברמות אחרות אבל ואבל גדול חוששת מכל נושא הטיפולים המורכבים והלא טבעיים כמו: הגדלת חזה, מילוי שפתיים וכיוצ"ב אני כן מאמינה שיש דברים שניתן לבצע אותם בלי גורמי סיכון ולכן גם שהריסים שלי היו נורא קצרות לא היה לי את האומץ לבצע הלחמת ריסים. פחדנות? אולי דאגנת? בהחלט. אהבה עצמית ? אכן אבל עם הריסים שלי לא הייתי שלמה וגם מסקרה יכלה אולי טיפה להבליט לי את הריסים אבל זה לא סייע למראה אורך ויפה שפותח את העין. 

 

המלצה מחברה על שזירת ריסים מקצועית

נפגשתי עם חברה לפני כמה ימים שאמרה לי שאמא שלה בת 64 ועשתה הלחמת ריסים והיא נראית 10 שנים פחות, ישר שאלתי אותה " תגידי לא קרה לה כלום"? היא צחקה ואמרה לי את רצינית גם איפור לא איכותי או אם יש לך בעיה מסוימת ולא ניקית את העין יכול לעשות נזקים אי אפשר לחיות בחשש גם מילאו לה הצהרת בריאות ועשו לה הלחמת ריסים בצורה עדינה מאוד והיא אפילו לא הרגישה זה נשאר לה כבר שבועיים כמו חדש. תקשיבו זה נתן לי כזה בטחון ללכת

 ולעשות הלחמת ריסים וכמובן שבדקתי את השוק לעומק איפה ניתן לעשות הלחמת ריסים בצורה בטוחה מרוב שזה עניין אותי גם בדקתי על לימודי הלחמת ריסים, פשוט רציתי להיות מאסטרית בתחום וכן הגשמתי את החלום.

 

התמכרתי לריסים החדשות

הריסים שעשיתי נתנו לי מראה שונה יותר סקסי יותר וחושני אני עפה על זה ברמות אחרות זה פשוט מהמם לא הפסיקו להחמיא לי ואמרו שזה" פתח לי את העיניים" ונתן לי אור לפנים אני מאושרת שעשיתי הלחמת ריסים ואני ממליצה לבנות רבות שמעונינות לעשות שינוי באורך הריסים או אוהבות עגול ואפילו תלת מימד לעשות הלחמה במקום מוכר וידוע ולבדוק עליו דרך הרשתות באינטרנט.

 

קורס הלחמת ריסים

מרוב הביקוש שיש היום בחוץ שמתי לב שנשים מבינות את גודל ההכנסות שיכול להיות להן בזכות היכולת לקבל תעודה ולבצע הלחמת ריסים לנשים רבות שמעוניינות בזה, הלחמת ריסים זה אכן לוקח זמן אבל כמה מהמכרות שלי שהלכו לעשות קורס שזירת ריסים מצליחות להרוויח ביושר וחלקן עזבו את העבודה העיקרית כי צברו שם טוב לאחר 7 חודשים לערך, הכול תלוי גם במשא השיווק והפרסום וגם ביחס אישי ללקוחות. בכל אופן תחום שיזור ריסים הוא תחום מעניין מאתגר כייפי וממצה.

לפרסום תכנים באתר צרו קשר עימנו לצורך קידום אתרכם ברשת האינטרנט.

 

דילוג לתוכן