בחירת חברת שירותי מחשוב לעסקים נכונה

בחירת חברת שירותי מחשוב לעסקים נכונה

זמן קריאה: 5 דקות

חברת שירותי מחשוב לעסקים או בקיצור (MSP) יכולים לעזור לחברה לקחת את עסקיה מאפס ל -60 – אם ההתאמה טובה והיחסים מטופלים כראוי. כמה שיקולים יכולים לעזור ל- IT לשאול את השאלות החשובות ביותר כדי למצוא את ה- MSP המתאים.

אז הסקת שהעסק שלך יכול להשתמש בעזרה חיצונית של חברת שירותי מחשוב לעסקים, מצד הטכנולוגיה ואתה חושב להביא ספק שירותים מנוהלים (MSP).

אולי אתה אחרי יעילות. חלוקת חלק מתפקידי ה- IT והוצאתם למיקור חוץ בעלות חודשית קבועה ל- MSP עשויה להביא לחיסכון בעלויות, בהנחה כי באמצעות תהליכים הניתנים לחזרה והיקף המשוער שלה, ה- MSP יכול לבצע את המשימות טוב יותר מהמחלקה הפנימית שלך ובכל זאת להרוויח מהשירות. . אולי אתה רוצה למקד את מחלקת ה- IT שלך במשימות בעלי חשיבות גבוהה יותר, למשל, להניע ערך עסקי על ידי שיפור או יצירת יישומי קו עסקי במקום תיקון שרתים ורדיפה אחר תקלות משתמשים.

ייתכן שתרצה להעביר את תשתית ה- IT שלך לגישה ראשונה לשרת בענן ותרצה עזרה מקצועית שתוכל לנהל את המהלך ולנהל את שירותי הענן בשמך. או שלמדת על MSP עם מומחיות עמוקה בענף שלך שמאגד פתרונות אנכיים בעלי ערך גבוה יחד עם שירותי IT סטנדרטיים, והחבילה הכוללת הזו יכולה להעניק לחברה שלך יתרון תחרותי באזור הגיאוגרפי שלך.

 

בכל הנוגע לאספקת מוצרי IT ושירותים לעסקים, המודל העסקי MSP הוא אחת האפשרויות החמות ביותר בימינו. כמה חם? על פי סקר המודל העסקי MSP בשנה שעברה שנערך על ידי התאחדות תעשיית הטכנולוגיה , שירותים מנוהלים הם המודל העסקי השני בפופולריות בקרב אלו המספקים טכנולוגיה מטעם ספקי תשתית המערכת. "שלושה מכל עשרה נשאלים דירגו את השירותים המנוהלים כמייצרי ההכנסות המובילים ב -12 החודשים האחרונים, במקום השני ל -44% שציינו פתרונות IT (למשל פרויקטים עם אלמנטים של חומרה, תוכנה ושירותים) כמקור ההכנסה מספר 1 זאת בהשוואה לרשימה של 12 אפשרויות בחירה פוטנציאליות אחרות של מודלים עסקיים, כולל VAR / reselling, תמיכה ב- IT ושירותי דלפק עזרה וייעוץ.

 

אם עבדת בעבר עם שותף של מיקרוסופט או סוג אחר של שירותי שירותי IT אשר מספק פתרונות מחשוב לעסקים, העבודה עם MSP שונה במקצת. בעוד שמשלבי מערכות בדרך כלל עוסקים על בסיס פרויקט אחר פרויקט – ואפילו חוזי שירות רבים הם מעין יחסי שמירה על הפסקה – MSP מציגה באופן אידיאלי חשבון חודשי עבור שירותים שאינו משתנה בהתאם לכמה בעיות. לְהִתְעוֹרֵר. ייזום קשרי MSP עלול לגרום לחשבון שירות מקדים עבור כמה שירותי MSP שדורשים מהלקוחות לעמוד בסטנדרט תשתית מסוים שהם מרגישים שהם יכולים להבטיח, אך לאחר מכן הסיכון נופל על כתפי ה- MSP. ככל שהתשתית שלך פועלת בצורה חלקה יותר, כך ה- MSP משתלם יותר: win-win. ככל שהחוויה שלך יותר מסדרת – וככל שה- MSP צריך להיות יותר מעשי – זה פחות רווחי עבור ה- MSP,

 

יש הרבה בדיקות נאותות פנימיות לפני שתבחר MSP. זה דורש הערכות מעמיקות אם העלויות של MSP אכן יביאו לחיסכון כאשר החיוב בפועל יבוצע אם המהלך נוגע ליעילות, האם לצוות ה- IT הנוכחי יש את היכולת לגדול לתפקידים בעלי ערך גבוה יותר אם מדובר בשינוי מחדש של הנמוך. יישור הוצאות IT להשקעה ב- IT לצמיחה עסקית, ובין אם חבילות ענן או אנכיות אלה יהיו טובות יותר או יעילות יותר עבור החברה שלך, בין היתר.

 

בצד הערכת MSP, אי אפשר להגיד למחלקת IT איזה MSP לבחור. כל מחלקת IT נמצאת בשלב אחר עם דרישות ייחודיות, ו- MSP עצמן מגוונות כמעט כמו החברות המתקשרות איתן.

 

הבנה של כמה מהמגמות וכוחות השוק המעצבים את תחום ה- MSP כרגע יכולה לעזור לך לשאול את השאלות הנכונות כדי לקבל תובנה מעמיקה יותר לגבי היכולות והנטיות של MSP זמינות כדי לצמצם את הרשימה לשאלה המתאימה ביותר ליעדים הארגוניים שלך.

 

האם שכירת שירותי MSP זה תלוי בגודל הלקוחות?

מאפייני ה- MSPs שונים בתכלית, בהתאם לגודל הלקוחות שהם משרתים בדרך כלל. הקבוצה הגדולה ביותר של MSP משרתת עסקים קטנים ובינוניים (SMB) המחפשים גנרליסט שידאג לכל צרכי ה- IT שלהם. סגנון one-stop-shop הזה של MSP יוצא לעיתים קרובות משוק השרתים העסקיים של Microsoft Windows Small Business, והוא נוטה לקיים אינטראקציה ישירה עם הנשיא או הבעלים של החברה, ועוזר לקבוע אסטרטגיה טכנולוגית כוללת ואז לטפל בתחזוקת מערכות IT. Msps שעובדים ישירות עם מנהלי IT נוטים להתמקד בארגונים בינוניים. הם יכולים להיות מסמכים ייעודיים לשימוש כללי המשמשים חלק גדול ממחלקת ה- IT. אמנם סוגים אלה של חוזים נוטים להיות עבור חברות שוק ביניים קטנות יותר, אך ישנם חוזי שירותי IT למטרות כלליות המטפלים ברוב צרכי הטכנולוגיה עבור חברות גדולות מאוד. בשכיחות גבוהה יותר, חנויות בינוניים וחברות ארגוניות עשויות להתקשר עם מכונה אחת או יותר בכדי לענות על צרכים ספציפיים – למשל, ספק שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP). עבור ארגונים בינוניים וגדולים יותר, השימוש ב- msps יכול באופן אידיאלי לפנות את מחלקת ה- IT למשימות מסדר גבוה יותר.

 

שירותים מנוהלים מובילים

  • אבטחה וסייבר
  • ניהול שרתים
  • אִחסוּן
  • ניהול / צג רשת
  • ניהול שולחן עבודה
  • המשכיות עסקית
  • גיבוי כשירות
  • ניהול תוכנה (תיקון)
  • ניהול מסדי נתונים
  • דלפק עזרה HELP DESK
  • ניהול אימייל
  • שולחן עבודה וירטואלי
  • שירותי הדפסה מנוהלים

בעוד MSP שאתה עוסק בו עשוי לומר שהוא משרת לקוחות בגודל שלך, עדיף לאשר זאת ולהבין היכן הוא מצטיין. אם תגלה שבית הגלגלים שלה משרת לקוחות הרבה יותר קטנים ממך, ה- MSP עשוי להקל עליך תשומת לב, אך לא יוכל לספק את צרכיך למרות מאמציו הטובים ביותר. לעומת זאת, אם ל- MSP שלך יש בסיס לקוחות שממוצע הרבה יותר מושבים או שרתים ממה שיש לך, יתכן שהוא יתמקד במדדים שאינם חלים על החברה שלך וייתכן שתצטרך תמיד להיאבק על תשומת הלב.

 

האם אתה רואה עין בעין בענן?

שילוב שירותי ענן בתשתית IT הוא רכבת שרוב המשקיפים חושבים שעזבה את התחנה. עם זאת, כמו שכמה מחלקות IT רבות לא עלו על הרכבת ההיא, מספר מפתיע של MSP מרגיש אותו הדבר. הבעיה שכיחה במיוחד בקרב סמבי smbs, שם msps קטנים שהתחילו את דרכם עם שרת עסקים קטנים עדיין מעדיפים פתרונות מקומיים.

 

אסטרטגיית התמחור של מיקרוסופט באופיס 365 הופכת את חבילת הפרודוקטיביות בענן למשכנעת יותר ויותר עבור כל העסקים מארגונים קטנים ועד ארגונים, "אם אתה מסתכל על אסטרטגיית התמחור, קשה מאוד לכל חברה להצדיק שלא ללכת ל- Office 365", עם זאת, הוא רואה חוסר תנועה מפתיע בקרב msps שלוקחים את הלקוחות לענן. "הם יושבים בכנפיים ואומרים, אני אעשה את זה כשאאלץ אותי", הוא אומר על MSPs.

 

msps מודרניים מפתחים מומחיות עמוקה בשילוב מערך מלא של יישומי ענן כדי למקסם את הערך עבור לקוחותיהם. "גישה של ענן ראשון חשובה באמת מכיוון שארגונים כבר מבקשים יישומי ענן / saas אלה", "אם אתה מסתכל על מחזור הקנייה, זה היה אמור להיות מערכת אקולוגית אחת, כמו חנות של מיקרוסופט או חנות לינוקס. עכשיו ארגונים עוברים למה שאני מכנה חנות ענן. זו סביבה רב-אקולוגית שיכולה להקיף את אמזון, Azure, Office 365, Salesforce וכו '.

 

לא משנה אם אתה על סיפון עם הפיכת "חנות ענן" בסגנון Yip או שתרצה לשמור על כמה שיותר מהתשתית שלך זמן רב ככל האפשר, אתה משרת את הטוב ביותר על ידי MSP שמבין את המלכודות יתרונות של מספר גישות ויכולים לפרוש תפריט מלא של אפשרויות. להבין את הפילוסופיה של MSP בענן יעזור לך להבין אם האג'נדה של MSP מתאימה לשלך.

 

עד כמה MSP מחויב לספק שירותים מנוהלים?

רק בגלל שחברה מחייבת את עצמה כ- MSP, זה לא אומר ששירותים מנוהלים מהווים את עיקר העסקים שלה.

במיוחד הביקוש לשירותים מנוהלים מניע הרבה ספקי מערכות ממוקדים במיקרוסופט להוסיף שירותים אלה לתיקים שלהם, אך שירותים אלה נמצאים במצבי פיתוח שונים. נושא מרכזי בקרב מאות אלפי מיקרוסופט הוא ששדרוג Exchange Server אחת לשלוש שנים עבור קבוצת לקוחות היה עסק איתן. הפריחה של Office 365 ערערה על המודל העסקי ההוא, מה שגרם לאותם שותפים לחפש הזדמנויות אחרות וגרם למיקרוסופט לנסות לכוון אותן למודל MSP.

"השותפים מקבלים פטיש על ידי מיקרוסופט ואחרים כדי להפוך לספקי שירותים מנוהלים ולהתפתח מעבר לשירותי הפרויקטים",

"כשאנחנו בוחנים איפה הם נמצאים כיום, כ -80 אחוז מהם באמת ארגוני שירותים מקצועיים ושירותי פרויקטים חד פעמיים. פחות מ -20 אחוז מהם אכן מציעים כל סוג של הכנסות חוזרות או שירותים מנוהלים מסוג הלקוחות שלהם, "

דילוג לתוכן