החלפת מסך רטינה במקבוק Macbook Air, Pro

החלפת מסך רטינה במקבוק Macbook Air, Pro

זמן קריאה: 2 דקות

אנו מבצעים את החלפת מסך רטינה במקבוק ​​ב- Macbook מכל דגמים, אנו יכולים להחליף גם את המטריצה ​​(התצוגה) וגם את מכלול הכיסוי. עובדים רק חלקי חילוף מקוריים, זמן החלפת מסך הממוצע הוא שעה.

החלפת מסך רטינה במקבוק Macbook Air, Pro
החלפת מסך רטינה במקבוק Macbook Air, Pro

 

החלפת מסך רטינה במקבוק Macbook Air, Pro

אם יש פיקסלים, כתמים, פסים צבעיים וסדקים "שבורים" מופיעים על גבי מסך ה- MacBook, אם התמונה מעוותת, אם התצוגה השברירית של המחשב הנייד נפגעה פיזית או התמלאה בנוזל, אנו יכולים לומר בוודאות רבה כי מסך הרטינה ​​(תצוגת ה- מקבוק) אינה תקינה, מה שאומר שיש להחליפו – החלפת מסך למקבוק. העובדה היא שכמעט בלתי אפשרי לשחזר או לתקן אותו, ולכן רצוי להתקין אחד חדש.

הגורמים לכישלון במסך מקבוק MacBook

כידוע, מוצרי אפל מאופיינים באמינות גבוהה ובאיכות עקבית. אבל הגורם האנושי הוא הבעייתי בדרך כלל: לרוב מסכי ה- MacBook נהרסים בגלל משתמשים (לרוב בגלל תאונות או טיפול לא זהיר). לרוע המזל, לא קשה לקלקל את המסך: מספיק לסגור את המחשב הנייד, שעל המקלדת שיש בו עט או עיפרון, או להפיל את המכשיר בטעות על הרצפה. אם מדליקים את המחשב הנייד ורואים תמונה עם כתמים או פסים על המסך, ברור שיש להחליף את מסך ה- MacBook. הליך דומה יהיה צורך לבצע אם הצג אינו נדלק כלל.

נוהל החלפת מסך מקבוק

אם אתה נתקל בבעיה דומה, אנו ממליצים בחום לא להחליף את המסך ​​בעצמך. יש לזכור שלמחשבים ניידים מאפל יש גוף דק והם מאוד מסובכים.

לפני שתתחיל בעבודת התיקון, יש צורך להסיר את הסוללה אם היא ניתנת להסרה, ורק אז להמשיך בפירוק. רק טכנאי ממעבדת שרות למחשבי אפל מקבוק יכול לפרוק כראוי סוללה שאינה ניתנת להסרה. קושי נוסף בעת החלפת המטריצה ​​הוא להגיע לברגים המחברים את הכיסוי. הם ממוקמים בצורה כזו שלשם כך תצטרך לפרק את המכשיר לחלוטין.

בנוסף, תזדקק לכלים מיוחדים לעבודה, בפרט מברג מיוחד. בעת החלפת התצוגה, אל תשאיר טביעת אצבע. חשוב גם למנוע חדירת אבק. עמידה בדרישות אלה מאפשרת כמעט להחליף באופן עצמאי את המסך ​​ב- MacBook. זו עבודה מורכבת וקפדנית, אשר סבירה יותר להפקיד בידי אנשי מקצוע ממרכז השירות.

מפרט החלפת מסך מקבוק עבור דגמים Macbook Air A1369 / A1466 / A1932 / A1990 / A1707 ו- A1370 / 1465, 15 Retina A1398 ו- 13 Retina A1425

תיקון מסך במקבוק ב- Macbook Air A1369 / A1466 ו- A1370 / A1465 הוא מעט ספציפי. יש סרטים וזכוכית רפלקטיבית, רצוי להחליף לחלוטין את כל היחידת מסך ומכלול הכיסוי, מה שנקרא חצי מחשב

החלפת התצוגה במחשבים הניידים החדשים של  Apple MacBook Pro 15 Retina A1398 ו- Retina 13 A1425 דומה לחלוטין לנוהל שתואר לעיל להחלפת המטריצה ​​במחשבים ניידים מהדור האחרון, ההבדל היחיד הוא שב- MacBooks עם תצוגת רטינה אין מסגור למסגרת המסך, במקום זה מודבק זכוכית מגן למטריצה. . תהליך החלפת התצוגה ברשתית המקבוק הוא די מסובך, אך במעבדה שלנו עושים זאת בצורה מושלמת!

לפרסום תכנים ומאמרים באתר, צרו קשר

דילוג לתוכן