מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

זמן קריאה: 3 דקות

היסודות של תיקון מחשבים ניידים

גורמים חשובים בבחירת בית מלאכה למחשב הנייד שלך

1. עלות התיקון – מה העלות לאבחון, הערכה, ואם יש צורך, לתקן את המחשב הנייד שלך? 2. כמה ניסיון יש לספק השירות? האם המלאכה עוסקת זמן מה? 3. מה הדרישות והציפיות הכוללות שלך מספק שירות זה? 4. ודא שהם מספקים אחריות שירות או לפחות החלף חלקים בערבות לכל החיים 5. האם עבודתם כוללת מדיניות החזרה ללא שאלות? 6. ערבות לשביעות רצון – כמה ימים או שבועות לוקח לך להחליט אם אתה מספיק מרוצה מהעבודה שלהם כדי שיהיה שווה את הזמן והכסף שלך? 7

כיצד לתקן מחשב נייד

אל תדאגי, תיקון מחשב נייד הוא משהו שכולם יכולים ללמוד. פשוט עקוב אחר הטיפים במדריך זה כדי להתחיל!

לא רק אנשי המקצוע מסוגלים לתקן מחשב נייד. אנשים יכולים לעשות זאת בעצמם עם קצת ידע וסבלנות. מאמר זה יספק לך טיפים כיצד לתקן את המחשב הנייד שלך שלב אחר שלב, כך שלא תצטרך לדאוג לקום וללכת לחנות תיקון המחשבים הקרובה.

אתה אחראי על בטיחותך בעת תיקון מחשב נייד בעצמך, אז וודא שאתה לובש מגן עיניים, כפפות והנעלה מגן. כדאי גם להימנע מללבוש תכשיטים שיכולים להיתפס על ידי חלקים נעים או קצוות חדים.

ציוד לתיקון מחשבים ניידים

בחלק זה נעבור על הכלים השונים והתיקונים לתיקון מחשבים ניידים הנחוצים לטכנאי תיקוני מחשבים ניידים.

ראשית נתחיל בכלים לתיקון מחשבים ניידים. קבוצה טיפוסית של כלים לתיקון מחשבים ניידים תכלול מברגים, פותחן פחיות, פינצטה, צבת, ספודג'רים וכוסות יניקה. כל אלה משמשים לפתיחת מחשבים ניידים על ידי הסרת ברגים וחיטוט החלקים השונים שלהם על מנת לגשת לעבודה הפנימית שלהם.

הדבר הבא שנדון בו הוא מגוון חלקי החלפה למחשבים ניידים הקיימים בשוק כיום. מסכי מחשב נייד הם אחד הפריטים היקרים ביותר להחלפה במחשב נייד, כך שהם עולים בין 300-700 דולר, תלוי בגודל המסך שאתה צריך וכן מאיפה אתה רוכש אותו: למשל, אם

3 שלבים פשוטים להסרת חלקי מחשב נייד

אם זה המקרה, עליכם פשוט לנקוט בשלושת הצעדים הפשוטים הללו כדי לעזור לכם להסיר את חלקי המחשב הנייד.

זה יכול להיות באחריות, אבל זה לא עושה שום דבר טוב אם אתה לא יכול להגיע לחלק שצריך לתקן! השלב הראשון והחשוב ביותר הוא לכבות את המערכת ולנתק את כל האביזרים או ההתקנים שעשויים להתנתק. לאחר מכן, סגרו את המכסה והפכו את המחשב הנייד כך שתחתיתו פונה כלפי מעלה. תראה סדרת ברגים בפינה אחת – הסר אותם בעזרת מברג ראש פיליפס. לבסוף, חטט בעדינות את הלוח האחורי באצבעותיך תוך משיכה החוצה – זה אמור לאפשר הסרה קלה של כל החלקים בפנים מבלי לפגוע בדבר.

החלפת סוללה במחשב נייד – מה שכדאי לדעת

יש אנשים שלא אוהבים להחליף את הסוללה הניידת שלהם מכיוון שהם חושבים שהיא יקרה מדי. אבל האמת היא שהחלפת הסוללה הישנה שלך יכולה לחסוך לך כסף רב בטווח הארוך. בואו נבדוק את היתרונות הללו ונשקול אלטרנטיבות לתהליך זה.

היתרונות של החלפת הסוללה למחשב הנייד שלך הם רבים וכוללים: מכשיר עמיד יותר, חזק יותר, פרודוקטיביות מוגברת ומינימום אובדן נתונים.

החלפת סוללת המחשב הנייד שלך אינה קלה כמו שזה נראה מכיוון שיצרנים רבים משתמשים בברגים, קליפסים או חומרה אחרת כדי להחזיק את הסוללה המקורית במקום. פירוש הדבר שעליך להיזהר כשאתה מסיר את הישן כדי שלא תשבור שום דבר אחר סביבו.

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים – טיפים למה לדעת לפני שתכניס את המחשב הנייד לסדנה שלנו

מה לקחת בחשבון כשאתה מביא את המחשב הנייד שלך למעבדה

כשאתה מכניס את המחשב הנייד שלך למעבדה, ודא שאתה מקיים כמה אמצעי בטיחות כדי למנוע תאונות.

ראשית, ודא שהמחשב הנייד שלך כבוי כשאתה נכנס למעבדה. הסיבה לכך היא שאנחנו לא יכולים לנעול את הדלת למעבדה ומישהו יכול בקלות להיכנס ולהיתקל במחשב הנייד שלך והוא עלול ליפול מהשולחן שלך. שנית, וודא שאם יש צורך בכבל מאריך לעבודה עם שקע חשמל במעבדה, שהוא לא מחובר למקור אנרגיה אלא מחובר לכבל הארכה עצמו. זה יעזור להבטיח שלא מתקיימות הפרעות חשמליות במחשב הנייד בזמן העבודה עליו.

הדבר האחרון שאנחנו לא רוצים לעשות כשמביאים את המחשבים הניידים שלנו למעבדה הוא שיהיה שם משהו

טיפים למניעת נזק למחשב הנייד לפני הכנסת אותו

מדוע לא כדאי להתעלם מהצעות אלו

1. נתק את הסוללה מהמחשב הנייד שלך לפני שתביא אותה לבית המלאכה שלנו מכיוון שהסוללה עלולה לדלוף או להתפוצץ במהלך תיקונים. זה עלול לגרום נזק חמור למכשיר שלך ולציוד שלנו.

2. נתק את כל ההתקנים החיצוניים כמו כבל החשמל, הרמקולים, ה- USB וכבלי המסך מהמחשב הנייד. אם אנו מחברים בטעות את הכבלים הללו במהלך תיקון המחשב הנייד, אנו עלולים לפגוע בהם וכן לפשל בהגדרות המחשב.

דילוג לתוכן