קריטריונים מובילים לבחירת ספק שירות מנוהל ב- IT

קריטריונים מובילים לבחירת ספק שירות מנוהל ב- IT

זמן קריאה: 2 דקות

שירותי מחשוב לעסקים, הנושא קשה במיוחד כשמדובר בעסקים כי לכל אחד יש את הדרישות שלו בעסק. בחירה במיקור חוץ של פונקציות של העסק שלך אינה החלטה קלה שכן היא כרוכה במשמעויות רבות לבית העסק. אתה מעניק גישה לגורם חיצוני מתוך הנחה שהוא יגן על האינטרסים שלך כמו שאתה בעצמך נותן לעסק שלך. חלק מהפונקציות הנפוצות ביותר למיקור חוץ קשורות ל- IT בגלל הניסיון הטכני הנדרש. להלן 6 הדברים המובילים שכדאי לך לקחת בחשבון בעת ​​בחירת ספק שירותי IT מנוהל (שירותי מחשוב לעסקים).

 

כמה זמן הם בעסקים?

אמנם הזמן אינו תמיד מנבא חוזק לביצועים, אך בתחום ה- IT הוא בעל ערך רב יותר ממה שהייתם חושבים. אורך חיים מציין כי ה- שירותי מחשוב לעסקים פיתח את היצעיו לאורך זמן והמשיך לעדכן את הטכנולוגיות העדכניות ביותר.

האם הם יכולים להציע המלצות או הפניות?

זה בדרך כלל נוהג טוב בעת העסקת ספק כלשהו. כמובן שאתה מסתכן בהפניות מגיעות מחברים שלעולם לא ידברו רע. לקרוא בין השורות. חפש פרטים על מידת הזמינות וכמה תגובת הטכנולוגיה שלהם. לרוב, שירותי תמיכה ב- IT הם הכרחיים ביותר במקרי חירום, במיוחד כאשר יש פוטנציאל להפסקת זמן. ל- שירותי מחשוב לעסקים יכולה להיות רשימת שירותי כביסה, אך אין זה אומר שהם ספקי שירות מהשורה הראשונה.

האם הם מציעים נוכחות באתר במקרה הצורך?

היופי של שירותים רבים שהצליחו, כמו מחשוב ענן ו- ניטור שרתים , הוא שהם יכולים להתנהל מרחוק ובאופן אוטומטי. אבל, אם אתה זקוק למישהו שיהיה במשרד שלך במקרה של תקלה או אסון, האם הוא יכול להיות שם? האם לחברת שירותי מחשוב לעסקים שלך, כמה מהר אתה יכול לצפות לשירות?

האם הם מציעים מגוון רחב של שירותים שאתה זקוק להם או ייתכן שתצטרך בעתיד?

אתה יכול לבחור ספקים נפרדים עבור פונקציות שונות, אך זה בהחלט נוח יותר אם אתה יכול ללכת לספק מהימן אחד לשרתים, מחשבים, מדפסות, אחסון נתונים ואבטחה. זה מאפשר להם לקבל את התצוגה הכוללת של המערכות שלך ועלול לאפשר אפשרויות תמחור טובות יותר.

האם הם חושבים קדימה?

פתרונות מחשוב לעסקים – האם הם מציעים שירותים המתאימים למגמות ה- IT הנוכחיות? מחשוב ענן הוא הכרח גם אם אתה עדיין לא מוכן להעביר כיוון שתצטרך את זה בסופו של דבר. אתה זקוק ל- שירותי מחשוב לעסקים שיכול לעזור לך לשמור על נתוני הרשת שלך זורמים ללא קשר לדרישות הגבוהות יותר שמכשירים רבים כיום דורשים ממנה.

האם הם שמים דגש על אבטחת נתונים וסייבר?

אבטחה היא שמו של משחק ה- IT. מחשבים ואינטרנט אמנם הגבירו את הפרודוקטיביות והמהירות שלנו, אך הם יצרו גם פגיעות אינהרנטית. ל- שירותי מחשוב לעסקים שלך צריך להיות מגוון של הצעות אבטחה, כמו גיבוי ושחזור ואנטי-וירוס, אך צריך גם אבטחה פנימית מחמירה. אתה צריך להיות בטוח שהם לא משאירים דלת אחורית לנתונים החשובים שלך.

אם אתה שואל את השאלות האלה ומוצא את עצמך מרוצה מהתשובות, כנראה שמצאת ספק שירותי מנוהל שאתה יכול לסמוך עליו. מחשב האגמים הגדולים פועל כבר למעלה משלושים שנה. יש לנו סגל לקוחות שמוכן לספר לכם כמה הם מעריכים את השירות שלנו. אנו מגיבים מאוד ודלפק העזרה שלנו זמין ביום או בלילה. אנו מציעים מגוון שירותים החל מהדפס מנוהל וכלה במחשוב ענן וכלה בגיבוי ושחזור. אנו יכולים לעזור גם בנושאים כמו תאימות ל- HIPAA ופלילים פליליים דיגיטליים. אנו מקדימים את מגמות ה- IT כדי להבטיח שללקוחותינו תהיה כל תמיכת ה- IT שהם עשויים להזדקק להם. הביטחון שלך הוא המוקד העיקרי שלנו.

 

דילוג לתוכן