איך עושים שיווק באינטרנט בשנת 2020?

איך עושים שיווק באינטרנט בשנת 2020?

זמן קריאה: 2 דקות

שיווק באינטרנט הוא עולם ומלואו. מדובר בתחום שרק הולך ומתפתח עם השנים. נכון להיום, שיווק באינטרנט מכיל בתוכו מגוון של עולמות ביניהם שיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטוויטר, שיווק דרך המייל, שיווק באמצעות באנרים ועמודי נחיתה, רימרקטינג ועוד. הפעם בחרנו להתמקד בתחום של קידום אתרים ובחיפוש אחר מקדם אתרים מקצועי.

 

קידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום שנהוג לחלק לשניים כאשר קהלי היעד לשיווק באמצעות קידום אתרים הם בעלי אתרים שהקימו אתר לשיווק העסק שלהם או מקדמי אתרים בעצמם שרוצים להמשיך ולקדם את האתרים שלהם על בסיס תשתית אתרים ענפה. כאמור, יש שני סוגים עיקריים לקידום אתרים:

  1. קידום אורגני – SEO – מדובר בתוצאות החיפוש האורגניות שהגולשים מחפשים. המטרה של גוגל היא למעשה לספק לגולשים בתוצאות החיפוש את התוצאות הכי רלוונטיות למה שהם חיפשו. לגוגל יש מגוון רחב של קריטריונים אותם הם משלבים בתוך האלגוריתם שלה המערכת ודרכם הם בעצם מחליטים איזה אתר מקודם יותר ואיזה פחות. מדובר בשיטה יעילה, תחרותית מאוד המביאה לתוצאות מעולות ואף מגדילה את החשיפה של הגולשים לאתר שלנו.
  2. קידום ממומן – PPC – אלו הן תוצאות החיפוש הממומנות. כלומר, בעל האתר שילם כסף לגוגל על פרויקט ממומן ורק כאשר הגולש לוחץ על המודעה הוא צריך לשלם על כך.

 

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה כאשר כל בעל אתר יכול להחליט האם הוא רוצה לשווק את האתר שלו באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן או שילוב של השניים על פי הצרכים והתקציב שלו.

 

איך בוחרים מקדם אתרים?

אחת ההחלטות שהכי משפיעות על ההצלחה של אסטרטגיית השיווק האינטרנטי שלנו היא בחירת מקדם האתרים שילווה אותנו בתהליך או חברת הקידום. מצד אחד אנחנו רוצים לבחור מקדם שידע לתת לנו מענה מלא לצרכים שלנו ומצד שני שאכן נראה תוצאות בטווח הקצר והארוך בהיבט של אפקט החשיפה והפרסום. לכן, כאשר אנו בוחרים מקדם אתרים עלינו לקחת בחשבון מגוון של קריטריונים כמו המלצות מלקוחות קיימים, ניסיןו ומקצועיות, ידע, שקיפות אל מול תהליך הקידום, חיבור אישי עם המקדם וכמובן תקציב.

 

10 טיפים לשיווק מנצח באינטרנט

  1. הכירו כל פלטפורמה שיווקית דיגיטלית בנפרד ולמדו אותה מעט
  2. בדקו את המתחרים, מה הם עושים, מה עובד להם
  3. חשבו איך אתם יכולים להבליט את העסק שלהם בהשוואה לכולם, מה מייחד אתכם, מה שונה בעסק שלכם שיכול לעבוד
  4. השקיעו בתוכן תוך כדי תהליך השיווק, התוכן הוא המלך
  5. אין לכם אתר? שקלו להקים אתר אינטרנט מקצועי
  6. התמקדו בקהלי היעד שלכם ותנו מענה מלא לצרכים שלהם
  7. בצעו שינויים, בדקו מה עובד ומה לא, אל תתקבעו על דרך אחת
  8. תהיו בקשר עם הגולשים שלכם ותנו להם מענה ושירות
  9. הקימו אסטרטגיית שיווק מתוכננת ועבדו על פיה
  10. השקיעו זמן בהכרת פלטפורמות חדשות
דילוג לתוכן