פסי האטה – זה מציל חיים

פסי האטה – זה מציל חיים

זמן קריאה: 2 דקות

זה לא סוד שמהירות נסיעה גבוהה, היא גורם מרכזי לתאונות דרכים. הפתרון היעיל ביותר שנמצא להפחתת מהירות הנסיעה, היא התקנת פסי האטה. ולמרות זאת, עדיין ישנם מקומות רבים בהם טרם הותקנו פסי האטה, וחבל. חשיבות פסי האטה בקרבת בתי ספר, גני ילדים, בחניונים ועוד, היא קריטית ומצילה חיים!

בחברת ארבל שטראוס אנו משווקים מגוון רחב של פסי האטה אשר מורכבים מיחידות מודולאריות, אשר אותן ניתן לחבר ליחידה אחת ארוכה. במאמר זה אנחנו נסקור את פסי האטה שתוכלו להזמין דרכנו.

תחילה נסביר בקצרה מהם פסי האטה

פסי האטה הם חלק מרשימה ארוכה של אביזרי בטיחות לחניונים וכבישים. הם נועדו לסייע בהאטה של מהירות הנסיעה של נהגים. , כאשר שימוש בפסי האטה. הוכח כמסייע בהפחתת תאונות דרכים. ישנם פסי האטה המשמשים להגבלת מגוון מהירויות נסיעה, החל מהגבלת מהירות נסיעה ל-10 קמ"ש ועד להאטת מהירות נסיעה ל-50 קמ"ש. סוג פס ההאטה, מותאם לצורך בשטח.

אילו דגמים של פסי האטה יש בארבל שטראוס

בגדול, ישנם שלושה סוגים של פסי האטה אותם אנו משווקים ומתקינים. פסי האטה העשויים פלסטיק, פסים העשויים גומי, ופסים העשויים מתרכובת של PVC. כל אחד מהדגמים האלו מותאמים להפחתת מהירות שונה.

פסי האטה מפלסטיק – את הפסים העשויים פלסטיק אנו מייבאים בלעדית מחברת EVELUX האירופאית והם מיוצרים בהזרקת פלסטיק, שיטה זו מאפשר לייצר כמויות גדולות של פסי האטה מה שתורם למחיר להיות שווה ומשתלם. הם משווקים עם 3 שנות אחריות. את פסי האטה מפלסטיק ניתן להזמין להפחתת מהירות של 10, 20 ו-40 קמ"ש.

פסי האטה מגומי – את הפסים העשויים גומי מייצרות חברות סיניות. לרוב הן עשויות גומי ממוחזר והן מאטות את מהירות הנסיעה לעד 30 קמ"ש. לפסים אלו עמידות נמוכה בהרבה מפסי ההאטה מפלסטיק, ומחירם נמוך במעט. הם אינם עומדים תחת עומסי תנועה גדולים והם נוטים לדהות בשמש. חשוב לציין כי פסים אלו אינם משווקים עם אחריות.

פסי האטה מתרכובת של PVC – גם את הפסים העשויים תרכובת PVC אנו מייבאים בלעדית מחברת EVELUX. הם פסי האטה העמידים והחזקים ביותר שאנו משווקים ולמען הם החזקים ביותר בעולם כולו. גם הפסים האלו משווקים עם 3 שנות אחריות וניתן להזמינם להפחתת מהירות של 30 ו-50 קמ"ש.

לסיכום

יש ברשותנו דגמים רבים של פסי האטה אשר תוכלו להתאים אותם לצרכים שלכם. מבחינת מהירות הנסיעה, מיקום ההתקנה, מחיר, אחריות ועוד. לשאלות נוספות או התייעצות עם אנשים המכירות המקצוענים שלנו חייגו אלינו עוד היום.

לפרסום תכנים ומאמרים באתר, צרו קשר

דילוג לתוכן