איך אתר אינדקס עסקים יעזור לעסק שלך ?

איך אתר אינדקס עסקים יעזור לעסק שלך ?

זמן קריאה: 2 דקות

אינדקס עסקים מאשפר רישום עסק הוא כמו פרופיל ציבורי שלכם המכיל מידע החיוני על בית העסק כגון שם, כתובת, מספר, אתר, שעות פעילות, ועוד. הם פועלים כ"חלל וירטואלי" לעסקים מקומיים, וניתן (וצריך) למצוא אותם במאות רשימות מקוונות ואתרי אינדקס באינטרנט. ישנם אתרי אינדקס עסקים ספציפיות כמו לדוגמא אינדקס עיסוי, אם כי רבות (כמו מפורסמים בעולם Google+, Yelp, דפי זהב וכדומה ובישראל לוקאל 360 – אינדקס עסקים) הן תופעות גנריות וכלליות עבור כל העסקים.

רישום עסקי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר בהן אנו יכולים לרשום את העסק שלנו לצורך שיווקי. אם אנשים מחפשים אז העסק שלנו יגיע אוטומטית לחיפוש באמצעות רישום. ישנם כל כך הרבה אתרי רישום מפורסמים שבהם אנו יכולים לרשום את העסק שלנו.

ברשימה עלינו להוסיף את שם העסק, המקום, המספר הטלפון, הכתובת והקישור לאתר שלנו כקישור backink. אז אנשים יכולים למצוא את הכתובת והאתר שלנו בקלות. זו הדרך הטובה יותר להקים עסק קטן גם כן.

אם תתחיל את העסק שלך תחילה עליך לרשום את העסק שלך בראש. בנוסף, זוהי הדרך הטובה ביותר להראות ללקוחות את העסק שלו באינטרנט.

כך למשל אם מישהו שמחפש את המלון הקרוב ביותר הוא / היא יכול למצוא בקלות בעזרת הרישום.

אז זה יכול לעזור גם כקישור חזרה לאתר שלך. זה יעזור לשיפור התעבורה באתר. עזרו גם להצגת העסק שלכם באינטרנט.

מדוע אתרי אינדקס עסקים חשובים?

עסקים מקומיים זקוקים לרישומים כדי שיימצאו, וצרכנים זקוקים לרישומים כדי למצוא מוצרים ושירותים שהם מחפשים! אם ברצונך לדרג טוב בחיפוש מקומי, העסק שלך זקוק לנתוני NAP עקביים (שם, כתובת, מספר טלפון), אתר, שעות ועוד בכל ספריות הרישומים הגדולות. זה חיוני למנועי חיפוש כדי לאמת אותם כעסק מקומי אמין.

ככל שיש נתונים מדויקים ועקביים יותר אודות העסק ברחבי הרשת, כך מנועי החיפוש יסמכו על תוקף העסק. וככל שמנועי החיפוש בוטחים בעסק, כך הם ידרגו גבוה יותר ב- SERPs מקומיים (עמוד תוצאות מנוע החיפוש).

מה צריך לכלול הרישומים שלכם באינדקס עסקים?

נתון החיוניים ביותר שנערכו על רישום עסק הם נתוני כתובת, מידע מספר טלפון סלולארי. למרות זאת:

  • 86% מהעסקים חסרים מידע שגוי או שגוי על שם החברה בכל המקורות הרשומים!

מידע חיוני נוסף שיש לכלול הוא שעות הפעילות .

  • 76% מהצרכנים מדווחים כי הם ציפו לשעות פעילות מידע בעת עריכת חיפוש!

כמו כן, כולל קישור לאתר האינטרנט שלך תקבל תנועה רבה יותר לאתר שלך ויכול לעזור בשיפור הדירוג שלך בגוגל.

  • 93% מהעסקים מחזיקים במידע חסר או שגוי באתר האינטרנט המופיע בכל מקורות הרישום

לפרסום תכנים ומאמרים באתר צרו קשר

דילוג לתוכן