איך עוקבים אחרי תאריך תפוגה של דומיין ?

איך עוקבים אחרי תאריך תפוגה של דומיין ?

זמן קריאה: < 1 דקה

תפוס דומיין

פעולה כמו מעקב אחר דומיין תפוס עד שיתפנה כרוכה עבור בעלי אתרי אינטרנט ואנשי SEO שמעונינים בדומיין מסויים להתעסקות מרובה. לבעלי האתרים אין את הכלים למעקב אחרי הדומיין שלהם בצורה פשוטה וקלה. וכך קורה שמסתיימת תקופות החסד עבור דומיינים אטרקטיביים, שבם חשקתם הדומיינים משתחררים על ידי רשם הדומיינים לציבור הרחב לרישום מחדש באמצע הלילה, בעל אתר שהדומיין שייך לו או מי שהתעניין בדומיין מבעוד מועד אינו מודע לכך ולכן מפספס את ההזדמנות לרכוש את דומיין חלומותיו.

חברות אלו וגם אנשים בפרטים לרוב צדים דומינים חזקים שפגו תוקף ומשתמשים ב”כוח” של הדומיין שלו שגוגל מייחסת לו למטרת הקמת אתרים משלהם על גבי אותו דומיין ושימוש בו או לצורך קידום של רשת האתרים שלהם וולקוחות החברה שלהם, או בניה של אתר זהה לישן ולהנות מכל התנועה שקיבל האתר הישן בגוגל.

מקדמי אתרים אלו מחפשים כלי שיאפשר להם מעקב אחריו דומינים שהם חושקים בהם וסיפק להם התראות לגבי סטאטוס הדומיין, מכיוון ששוק זה מאוד פעיל התחרות בין הרוכשים גדולה ודיוק בזמן הרכישה הוא קריטי !

כדי להפעיל מחדש דומיין שפג תוקפו, שמות דומיינים מסוימים מתחדשים באופן אוטומטי בלבד ולא ניתן לחדש אותם באופן ידני. לתחומים אלה אין תקופת חסד. לאחר שפג תוקפם לא ניתן לשחזר אותם.

דילוג לתוכן